Monday, May 29, 2017

Μαύρη Γραμμή





                  Είμαι 
                  στο Μέτωπο…
                         Γραμμή 

             
                Μαύρη
 λεπτή …
                   κινεζικής μελάνης
                    διαδρομή…

                κάποτε γκρίζα
           σαφέστερα λευκή…

                 Διαφανής ...
            Απέριττη … Σκληρή …
                 
                  Μηχανικού Χαρτί
                     Μολύβι Μαύρο ...
    
               Κορμιά με ουλές
                σάρκες γυμνές
                  πυώδεις… όζουσες
                       ηδονικές…

         Είμαι … Αυτόπτης Συμμετέχων
              Εφαψίας ...
                    μιάς … ταραγμένης 
         εκδοχής της Ιστοριας …


            Στις φλόγες 
                               είμαι
                  λοξός Ρεμπώ ...                          

             Γραμμή  Λεπτή
                 Εύθραφστη τόσο
        Διαρκής Αιτία
                  

               Κοίτα τους χάρτες 
                Δές … 
                           Θυμίσου …


              Είμαι   
               μιάς φλογέρας …
                   Μελωδία             
            Συμφωνική του Άνεμου …
                     Πανδαισία…

              Είμαι εκεί …
              ποτέ δεν ήρθες …
    

              Μόνος στο Μαύρο
               στάζω αίμα και μελάνι ...
     

              Βούτα τη Πέννα ...

              ΚΡΑΥΓΗ ΣΤΑ ΠΕΡΑΤΑ

               Είμαι το Τίποτα 
                     ζητώ το 
               Όλον
          θα βρώ εμένα...


          ΕΓΧΡΩΜΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 
            (άρχισε 27/5/2017)
                

No comments: